Стрімкий розвиток технологій призвів до того , що взаємодія з потенційними клієнтами відбувається вже не по одному – двох напрямах , як це було раніше , а за допомогою більш широкого спектру комунікативних каналів . Все більша залученість лікарів і пацієнтів в соціальні медіа змушує фармацевтичні компанії […]
Читать далее →Останнім часом все частіше в описі вакансій на посаду ” регіонального менеджера ” можна побачити , що оплата праці проводиться за принципом ” ставка + KPI ” . Що таке насправді KPI і чи допомагає воно в роботі , або ж навпаки – демотивує співробітника ? KPI […]
Читать далее →Менеджери середньої ланки посідають в компанії більш важливе місце, ніж здається на перший погляд. Як правило значення цих співробітників недооцінюється керівництвом – їх сприймають як простих підлеглих, що не приймають важливих рішень. Тим не менш, саме вони є сполучною ланкою між керівництвом і рядовими співробітниками, саме на […]
Читать далее →Інтерв’ю з Тетяною Сніжко , Директором з управління персоналом компанії Санофі в Україні та Білорусі. Регіональний менеджер у фармацевтичній компанії – відповідальна керівна посада . Якими якостями повинен володіти регіональний менеджер, з якими труднощами він стикається на початку своєї кар’єри? Про це ми запитали Тетяну Сніжко , […]
Читать далее →Нажаль, цей запись доступний тільки в Русский.
Читать далее →Інтерв’ю з Оленою Александровою, керівником відділу по роботі з персоналом ТОВ « КРКА УКРАЇНА ». Не секрет, що відсутність можливості кар’єрного росту важко сприймається амбітними кваліфікованими фахівцями. Вибір на користь іншого кандидата – не важливо, знайденого всередині компанії або ззовні – може серйозно знизити рівень лояльності навіть […]
Читать далее →До цих пір ми говорили в основному про сильні сторони концепції ROMI . Що ж, пора додати ложку дьогтю. На адресу ROMI звучить досить критики і не можна не погодитися , що даний метод володіє певними недоліками. Втім , практика показує , що з ними можна і […]
Читать далее →Концепція ROMI : премудрості розрахунків Минулого разу ми говорили про передісторію методу ROMI , а саме про зміни в діловому світі , які спричинили за собою появу цього показника. Сьогодні в центрі нашої уваги розрахунок ROMI та сфери його застосування. Раніше ми вже торкнулися питання про те […]
Читать далее →Наскільки обґрунтовані витрати на маркетингові заходи? Як не дивно , але довгий час голови компаній всерйоз не задавалися цим питанням. Здавалося , маркетингової гонці озброєнь не буде межі . Починаючи з сімдесятих і до кінця дев’яностих років минулого сторіччя маркетингові , і рекламні зокрема, бюджети американських та […]
Читать далее →