K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціалізоване навчання для менеджерів фармацевтичних компаній
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

K(OL)&стратегічна взаємодія

“K(OL)&стратегічна взаємодія”

Этот материал также доступен на русском

Дата проведення:

з 6 по 21 березня 2025 – курс у дистанційному форматі (Pharm-Speaker)

Цільова аудиторія курсу:

 

всі, хто безпосередньо займається та відповідає за стратегічну взаємодію з КОЛами:

  • продакт менеджери, старші продакт менеджери
  • медичні радники
  • маркетинг менеджери
  • медичні директори

Ключові особливості курсу:

  • Як стратегічно визначати, відображати, планувати та взаємодіяти з KOL для короткострокового та довгострокового успіху.
  • Як узгодити пріоритети KOL з вашим планом
  • Як задовольнити потреби ваших внутрішніх та зовнішніх зацікавлених сторін.
  • Як зробити ваше управління KOL ефективним та цілеспрямованим.

Програма курсу:

  • Основи KOL менеджменту
  • Як розробити стратегічний план KOL
  • Розуміння структури та всіх елементів методології картування
  • Східні зірки та лідери громадської думки
  • Залучення внутрішніх зацікавлених сторін
  • Критичні фактори успіху крос-функціонального управління KOL
  • KOL Engagement
  • Створення та підтримка вашої мережі для довгострокового успіху

На курсі Ви дізнаєтесь і навчитесь:

  1. Різні типи KOL та різні ролі, які KOL можуть грати у додаванні вартості до фарм продуктів протягом усього життєвого циклу.
  2. Стратегічна цінність цифрових лідерів думок та нових KOL
  3. Процес активного планування вашої мережі KOL та заходів, спрямованих на задоволення стратегічних потреб ваших продуктів відповідно до медичного/маркетингового плану.
  4. Критерії та інструменти зіставлення, які дозволять вам точно профілювати, визначати та розставляти пріоритети для тих KOL, які найбільше потрібні вашим продуктам на кожному етапі їх життєвого циклу.
  5. Найкращі практики, що потрібно і чого не можна робити, а також поради експертів щодо кожного етапу процесу планування KOL.
  6. Як донести цінність вашого плану KOL та як побудувати взаємовигідну співпрацю з вашими внутрішніми зацікавленими сторонами.
  7. Як вловити потреби ваших KOL і використовувати цю інформацію, щоб зацікавити їх.

Формат навчання:

  • Дистанційний формат ( деталі на запит)
  • Реальні приклади/кейси фарм. компаній

                                                                                                                     Зареєструвати заявку