“K(OL)&стратегічна взаємодія”
Этот материал также доступен на русском
Дата проведення:
з 6 по 21 березня 2025 – курс у дистанційному форматі (Pharm-Speaker)
Цільова аудиторія курсу:
всі, хто безпосередньо займається та відповідає за стратегічну взаємодію з КОЛами:
- продакт менеджери, старші продакт менеджери
- медичні радники
- маркетинг менеджери
- медичні директори
Ключові особливості курсу:
- Як стратегічно визначати, відображати, планувати та взаємодіяти з KOL для короткострокового та довгострокового успіху.
- Як узгодити пріоритети KOL з вашим планом
- Як задовольнити потреби ваших внутрішніх та зовнішніх зацікавлених сторін.
- Як зробити ваше управління KOL ефективним та цілеспрямованим.
Програма курсу:
- Основи KOL менеджменту
- Як розробити стратегічний план KOL
- Розуміння структури та всіх елементів методології картування
- Східні зірки та лідери громадської думки
- Залучення внутрішніх зацікавлених сторін
- Критичні фактори успіху крос-функціонального управління KOL
- KOL Engagement
- Створення та підтримка вашої мережі для довгострокового успіху
На курсі Ви дізнаєтесь і навчитесь:
- Різні типи KOL та різні ролі, які KOL можуть грати у додаванні вартості до фарм продуктів протягом усього життєвого циклу.
- Стратегічна цінність цифрових лідерів думок та нових KOL
- Процес активного планування вашої мережі KOL та заходів, спрямованих на задоволення стратегічних потреб ваших продуктів відповідно до медичного/маркетингового плану.
- Критерії та інструменти зіставлення, які дозволять вам точно профілювати, визначати та розставляти пріоритети для тих KOL, які найбільше потрібні вашим продуктам на кожному етапі їх життєвого циклу.
- Найкращі практики, що потрібно і чого не можна робити, а також поради експертів щодо кожного етапу процесу планування KOL.
- Як донести цінність вашого плану KOL та як побудувати взаємовигідну співпрацю з вашими внутрішніми зацікавленими сторонами.
- Як вловити потреби ваших KOL і використовувати цю інформацію, щоб зацікавити їх.
Формат навчання:
- Дистанційний формат ( деталі на запит)
- Реальні приклади/кейси фарм. компаній
Recent Comments