Запрошуємо Вас взяти участь в унікальному практичному семінарі
“Інтерпретація клінічних досліджень в маркетингу”
Этот материал также доступен на русском
Дата проведення:
9-20 січня 2025 року – курс в дистанційному онлайн форматі
Цільова аудиторія семінару:
• Продакт-менеджери, маркетинг-менеджери
• Медичні консультанти, медичні директори
Ключові особливості семінару:
• Можливість розібратися, як правильно інтерпретувати результати клінічних досліджень, читати і аналізувати наукові статті в спеціалізованих медичних виданнях
• Можливість навчитися оцінювати якість, достовірність і коректність інформації, а також релевантність висновків, запропонованих маркетологом тієї чи іншої компанії
• Можливість знайти «спільну мову» і взаєморозуміння між медичним відділом і відділом маркетингу в компанії
Програма семінару:
• Значення медичних даних, основаних на доказах, для фармацевтичного бізнесу сьогодні.
• Аналіз статей: актуальність і «науковість», методи дослідження, об’єктивність відбору фактів і їхня репрезентативність, обґрунтованість висновків, теоретична і практична значущість, автор, цитування та плагіат.
• Рівні даних для підтвердження. Основні показники та їхня оцінка. Наукова якість і об’єктивність. Точність, повнота, актуальність.
• Доказова медицина в реаліях сучасного маркетингу.
• Етична промоція. Основні норми для регулювання і документи
• Наукова обґрунтованість промоційної активності. Комплаенс медичної інформації. Медична експертиза. Роль в сучасному бізнесі.
• Медичний менеджмент у встановленні і розвитку маркетингової стратегії. Можливості або смуга перешкод?
• Баланс комерційної стратегії та наукової інформації
• Інформаційні матеріали. Медичні дані і не тільки …
• Від теорії до практики. Як працювати з медичними даними для формування маркетингової активності. Практичні завдання.
• Корисні ресурси, де і як шукати релевантну медичну інформацію?
Детальна інформація буде надіслана відповідно до Вашої заявки.
Recent Comments