K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціалізоване навчання для менеджерів фармацевтичних компаній
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Способи нематеріальної мотивації менеджерів середньої ланки

motivationwords

Менеджери середньої ланки посідають в компанії більш важливе місце, ніж здається на перший погляд. Як правило значення цих співробітників недооцінюється керівництвом – їх сприймають як простих підлеглих, що не приймають важливих рішень. Тим не менш, саме вони є сполучною ланкою між керівництвом і рядовими співробітниками,  саме на менеджерів середньої ланки покладене вирішення поточних завдань, забезпечення таким чином розвитку компанії та її руху вперед. Значення менеджерів середньої ланки важко переоцінити. Тому, дуже важливо, щоб вони постійно розвивалися, підвищували свою кваліфікацію та професійні навички. Нижче наведено кілька способів ефективного розвитку менеджерів середньої ланки, які дозволять їм стати рушійною силою вашої компанії!

 

1 . Виховуйте взаємну довіру і повагу між регіональними менеджерами та керівництвом компанії

Довіра і повага є запорукою успішної роботи середньої ланки. Довіра з боку керівництва додає підлеглим рішучості у виконанні поставлених завдань. А проявляючи щиру повагу до праці підлеглих, топ-менеджери, таким чином забезпечують їм додаткову мотивацію більш ефективно і злагоджено виконувати свою роботу.

 

2 . Цінуйте своїх підлеглих

Найчастіше для менеджера середньої ланки основним пріоритетом є кар’єрне та професійне зростання, фінансова складова має другорядне значення. Тому, керівнику слід всіляко акцентувати увагу колективу на досягненнях співробітника, віддаючи належне його професіоналізму і винахідливості. Демонструвати своє ставлення до співробітників можна, зокрема, за допомогою надання їм лікарняних днів, організації неформальних ділових обідів або тімбілдінга.

 

3 . Стимулюйте професійне зростання менеджерів середньої ланки

Необхідність підвищення тієї чи іншої навички менеджерів середньої ланки – явище поширене. Як правило, вони й самі відчувають потребу професійного розвитку та отримання нових знань. Якщо професійний рівень менеджера середньої ланки вас влаштовує, для подальшого стимулу його розвитку можна використовувати тренінги та наставництво – нехай ваш співробітник тепер сам навчає отриманим навичкам інших колег.

 

4 . Налагоджуйте неформальне спілкування з співробітниками

Недооцінивши значення вербальної комунікації, ми ризикуємо істотно знизити шанси на тісну та ефективну співпрацю . Саме тому вам слід регулярно спілкуватися з менеджерами середньої ланки. Передаючи їм свій досвід у вирішенні тих чи інших проблем, ви таким чином стаєте наставником для підлеглого, підвищуючи свій авторитет. Перевага неформального спілкування полягає в тому, що воно є більш комфортним для ваших підлеглих, тому і одержувана інформація буде засвоюватися ними більш ефективно.

 

 5 . Правильно розподіляйте повноваження між ними

Часто можна спостерігати таку картину – регіональний менеджер покладає на себе величезну кількість роботи, вважаючи, що це відповідає очікуванням керівництва. В результаті це призводить до перевтоми і зниження ефективності праці. Переконайтеся, що кожен ваш співробітник проінформований про те, де закінчується його сфера обов’язків. Важливо, щоб менеджер середньої ланки мав достатньо часу, щоб демонструвати позитивний приклад іншим співробітникам. Його знання про внутрішній устрій компанії, особливості її роботи, сильні і слабкі ланки, виводять на перший план роль наставника, модератора робочого процесу. А для виконання цієї функції, природно, необхідний час. Саме тому правильний розподіл функцій між персоналом має важливе значення.

 

6 . Частіше залучайте регіональних менеджерів до прийняття рішень

Менеджери середньої ланки досить рідко бувають залучені в процес прийняття стратегічних рішень, які згодом спричиняють безпосередній вплив на розвиток компанії. Водночас, їх завдання – повідомляти про прийняті рішення іншим співробітникам компанії і контролювати їх безпосереднє впровадження.

Comments are closed.