“Прогнозування продажів препаратів. Практичний посібник ”
Этот материал также доступен на русском
Дата проведення:
з 26 жовтня по 12 листопада 2024 року – курс в дистанційному форматі (Pharm-Speaker)
Цільова аудиторія курса:
всі, хто безпосередньо займається і відповідає за прогнозування продажів препаратів в компанії:
- Керівники відділів продажів, бізнес-юніт менеджери, маркетинг-менеджери
- Продакт-менеджери, старші продакт-менеджери, SFM
- асистенти і аналітики відділів продажів
Ключові особливості курса:
- Можливість комплексно вивчити різні методи прогнозування продажів
- Можливість отримати набір інструментів, який можна одразу впроваджувати при вирішенні власних бізнес-задач
- Орієнтація на бізнес-завдання в умовах невизначеності
- Уміння інтерпретувати результати аналізу продажів препаратів і оцінити якість прогнозу (зробленого самостійно або підготовленого аналітиком)
Програма курса:
- Класифікація методів прогнозування продажів
- Статистичні та експертні методи прогнозування продажів
- Кількісні методи прогнозування продажів. Оцінка і облік сезонності, оцінка релевантності тренду.
- Якісні методи прогнозування продажів. Методи прогнозування ємності і частки ринку препаратів.
- Прогнозування vs. планування
- Прогностична аналітика: визначення факторів, які мають вплив на продажі.
Після закінчення курса учасник зможе:
- Визначати необхідні дані для побудови базових прогнозів продажів
- Будувати прогнози продажів використовуючи статистичні та експертні методи прогнозування
- Оцінювати сезонність і тренд в продажах препаратів
- Прогнозувати місткість ринку, частку ринку препаратів
- Прогнозувати продаж препаратів в компанії, в регіонах, в асортименті
Формат навчання:
Курс в дистанційному форматі
Обов’язкова наявність ноутбука у кожного учасника
Реальні приклади / випадки фарм. компаній
Використання програмного забезпечення:
Microsoft Excel
* – попередня реєстрація передбачає укладення договору і передоплату.