Школа Продакт Менеджерів
- експрес-курс навчання фармацевтичному маркетингу
Этот материал также доступен на русском
Спеціальні знання та навички за короткий період!
Дати проведення: з 6 червня по 6 липня 2025 року
Програма курсу містить:
- Основи маркетингу (мети, завдання, система маркетингу)Маркетинговий план (структура, завдання)
- Актуальні інструменти маркетингового аналізу та планування
- Аналітика фармацевтичного ринку (застосування даних кількісних досліджень)
- Маркетингові дослідження (якісні та кількісні)
- Сегментування, визначення цільових сегментів
- Розрахунок потенціалу ринку, PPT (пацієнтська модель)
- Аналіз конкурентів, визначення диференційних переваг препарату
- SWOT-аналіз (правильне застосування моделі та розгорнутий аналіз)
- Маркетинговий комплекс (аналіз поточної ситуації та планування стратегії 4Р)
- Маркетингові комунікації. Промоція рецептурних та безрецептурних брендів. Реклама та основи медіапланування.
- Фінансові аспекти маркетингу (P&L, A&P, бюджетування та ціноутворення препаратів)
Завдання базового курсу – Школа Продакт Менеджерів
- Швидко та ефективно підготувати продакт менеджерів до професійної роботи
- Заощадити час та ресурси компанії на навчання співробітника
- Допомогти молодим фахівцям швидше освоїти спеціальні знання та навички, необхідні для менеджера для ефективної роботи у фармацевтичній компанії
Для кого створено базовий курс Школи Продакт Менеджерів:
Продакт-менеджери, бренд-менеджери (новопризначені або з невеликим досвідом роботи)
- Молодші менеджери (junior product manager)
- Медичні представники (потенційні менеджери)
- Регіональні менеджери, яким не вистачає маркетингових знань для професійного зростання
Викладачі Школи:
Професіонали з багаторічним успішним досвідом роботи у фармацевтичному бізнесі, практики!
Протягом курсу навчання у Школі зі студентами працює 5 викладачів-керівників компаній та підрозділів з досвідом роботи 15-20 років.
Результати навчання
Випускники Школи:
- Набувають системного розуміння фармацевтичного маркетингу
- Освоюють ефективні інструменти для планування та реалізації стратегії маркетингу фармацевтичних продуктів
- Вміють провести аналіз, самостійно написати та захистити маркетинговий план продукту
- Вміють аналізувати дані дослідних компаній та іншу ринкову інформацію
- Вміють визначити цільові ринки, сегменти та розрахувати їхній потенціал
- Вміють провести аналіз конкурентів, визначити переваги препаратів, що диференціюють.
- Вміють правильно провести SWOT-аналіз та запропонувати обґрунтовану стратегію
- Знають види маркетингових досліджень, як і навіщо їх проводити
- Знають особливості промоції рецептурних та безрецептурних препаратів
- Вміють планувати бюджет, знають принципи ціноутворення препаратів
Переваги ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ
Отримання необхідних професійних знань та навичок за короткий період, швидке введення в посаду
- Навчання одразу у кількох професіоналів, експертів ринку
- Практична цінність навчальної програми
- Сумісність графіка навчання з роботою, у тому числі для приїжджих учасників
- Придбання корисних ділових контактів
- Економія власних ресурсів компанії на навчання співробітника фармацевтичному маркетингу
Формат та графік навчання
Курс навчання проходить у очно-дистанційному форматі, повністю сумісний із роботою,
містить 2 очні модулі та дистанційне навчання:
1-й дистанційний модуль – до 06.06.2025
1-й очний модуль занять у Києві, з 06 по 08.06.2025 (Птн: 15:30 – 20:00 год., Сб-Нд: 9:00 – 17:15ч.)
2-й дистанційний модуль із використанням ресурсів сайту Школи Менеджерів з 09.06 по 04.07.2025
2-й очний модуль занять у Києві, з 05.07 по 06.07.2025 (Сб – Нд 9:00 – 17:15 год.)
* Реєстрація передбачає укладення договору та передплату (повну або часткову).