K(OL)&стратегічна взаємодія
Маркетингові стратегії та управління портфелем препаратів
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Маркетингові стратегії та управління портфелем

Запрошуємо Вас взяти участь у курсi
“Оптимізація маркетингової стратегії і управління портфелем препаратів”

Этот материал также доступен на русском

Дати проведення:
з 20 лютого по 12 березня 2025 – в дистанційному форматі (Pharm-Speaker)

Цільова аудиторія:
старші продакт- і бренд- менеджери, group product manager, маркетинг-менеджери фармацевтичних компаній, керівники підрозділів.

!!!!Курс буде особливо цікавий компаніям з великим портфелем препаратів, маркетологам, хто керує продуктами на різному етапі життєвого циклу, менеджерам підвищення профітабільності брендів.

Ключові особливості програми:
мета програми – формування стратегічного мислення шляхом отримання нових знань і моделювання різних стратегічних маркетингових рішень. У програму семінару входить розбір і аналіз фармацевтичних випадків, навчальне моделювання практичних ситуацій, навчання сценарного планування в умовах змін, обговорення ідей і думок з експертами та колегами з різних фармацевтичних компаній.

Програма курса:
- Оптимізація маркетингової стратегії препаратів в портфелі
Еволюція підходів і концепцій сучасного маркетингу, комплекс маркетингу: 4Р-9Р, модель Гарвардської бізнес-школи: SAVE.
- Нові законодавчі обмеження для Rx і для ОТС препаратів. Актуальні питання та стратегії 4P – 2018. Сценарне планування в умовах невизначеності.
-Розвиток інноваційного та генерикового портфелів, кращі практики. Тенденції в інноваціях на фарм. Помилки фарм.компаній на ринках, що розвиваються.
- Матричний аналіз портфелю (матриця BCG і стратегічна модель DPM), особливості застосування для фармацевтичних продуктів. Інструменти оцінки привабливості нових сегментів ринку. Оцінка рівня монополізації сегменту ринку.
- Як підвищити ефективність бренду на будь-якому етапі життєвого циклу? Вибір стратегії препарату: інвестувати в зростання продукту, підтримувати препарат чи максимізувати прибуток?
- Фармацевтичні приклади і випадки. Аналіз портфельних рішень різних компаній. Приклади успішних випадків з розширення лінійки, релонч продукту, виведення в нові сегменти ринку, нестандартні маркетингові рішення.

Формат навчання:
• дистанційній формат (Pharm-Speaker)
• Викладачі – 2 експерти фармацевтичного ринку
• Реальні фарм. приклади та випадки

* Кількість місць обмежена, детальну інформацію уточнюйте при реєстрації заявки.

Зареєструйте заявку