Запрошуємо Вас взяти участь у дистанційному курсі
“Трейд-маркетинг. Ефективне партнерство з аптечними мережами”
Этот материал также доступен на русском
Дата проведення: з 05 по 19 жовтня 2024 року
Цільова аудиторія дистанційного курсу:
- КАМИ, менеджери ведучі переговори з аптечними мережами
- Керівники відділів продажу
- ОТС продакт-менеджери
Ключові особливості дистанційного курсу:
• Погляд виробника і аптеки на ефективність співпраці
• Можливість вивчити варіанти маркетингових пропозицій для мереж різного рівня і стадії розвитку, навчитись диференціювати аптеки і їхні потреби
• Аналіз продажів аптеки і категорійний менеджмент. Що повинен знати менеджер компанії-виробника, готуючись до переговорів?
• Економіка ефективних маркетингових акцій в аптеках і мережах аптек
• Можливість отримати набір маркетингових інструментів, який можна впроваджувати для вирішення власних бізнес-задач
Програма дистанційного курсу:
• Ефективне партнерство виробника і мережі аптек
• Економіка маркетингових акцій в мережах аптек
• Трейд-маркетинг. Маркетингові ідеї і їхня реалізація
• KPI успішної співпраці очима фарм. виробника
• KPI успішної співпраці очима аптечного роздробу
• Сегментація аптечного ринку. Типи аптек. Структурні одиниці ринку, потреби, тенденції розвитку та відмінності.
• Фінансова політика і маркетинг аптеки, вплив зовнішніх і внутрішніх факторів.
• Категорійний менеджмент. АВС аналіз і XYZ аналіз в аптечній мережі
• Трейд-маркетинг. Еволюція поняття «маркетинг» в фарм-рітейлі.
Завдання служби маркетингу мережі аптек та взаємодія з компаніями-виробниками.
• Ефективні переговори в мережах аптек. Як, з ким і про що домовлятися? Розроблення ефективної пропозиції для мережі аптек
Після завершення дистанційного курсу учасник зможе:
• Розуміти економіку і потреби різних мереж аптек
• Визначати найбільш ефективну пропозицію для мережі аптек
• Оцінювати ефективність маркетингових акцій в аптеці
Формат навчання:
•Дистанційний курс протягом двох тижнів у відкритому форматі
* – швидка реєстрація передбачає укладення договору і передплату.