“СКАДНІ ПЕРЕГОВОРИ В РАБОТІ КАМа ” – курс у дистанційному форматі (Pharm-Speaker)
Этот материал также доступен на русском
Дата проведення: з 16 жовтня до 18 грудня 2024
Ключові особливості курсу:
Програма курсу містить матеріали з розвитку професійних компетенцій, що відповідають посадовим завданням та розрахована на поетапне, послідовне освоєння необхідних знань, розвиток необхідних практичних навичок із покращення ефективності продажів. Також програма курсу спрямована на створення єдиного понятійного поля між співробітниками відділів маркетингу та продажу.
До програми дистанційного курсу входять:
1)Бюджетні закупівлі
- Госпітальний ринок. Виробник: ринок та можливості
- Види тендерних закупівель. Основні відмінності та переваги
- Алгоритм ефективного співробітництва виробника та дистриб’ютора
2) Аналіз та прогнозування
- Варіанти маркетингових пропозицій для ЛПЗ та аптечних мереж
- методи прогнозування продажів
3) Складні переговори
- Переговори в роботі КАМ
- Стилі ведення переговорів
- Переговори без поразки
- Структура та етапи переговорів
- Планування переговорів
- Імплементація
- практика ведення переговорів у різних ситуаціях.
По закінченню дистанційного курсу Ви зможете:
Покращити особисту ефективність
Розвинути професійні навички.
Формат навчання:
Двомісячний дистанційний курс у відкритому або корпоративному форматі
5 експертів
Реальні приклади/ кейси фармацевтичних компаній
Recent Comments