“СКЛАДНІ ПЕРЕГОВОРИ В РОБОТІ КАМУ” – курс у дистанційному форматі (Pharm-Speaker)
Этот материал доступен на русском языке
Дата проведення: з 15 жовтня по 17 грудня 2025 року
Ключові особливості курсу:
Програма курсу містить матеріали щодо розвитку професійних компетенцій, відповідних посадовим завданням та розрахована на поетапне, послідовне освоєння необхідних знань, розвиток відповідних практичних навичок щодо збільшення ефективності продажів, а також на створення єдиного понятійного поля між співробітниками відділів маркетингу та продажу
Програма дистанційного курсу включає:
1) Бюджетні закупівлі
- Госпітальний ринок. виробник: ринок та можливості
- види тендерних закупівель. Основні відмінності та переваги.
- Алгоритм ефективної співпраці виробника та дистриб’ютора
2) Аналіз та прогнозування
- Варіанти маркетингових пропозицій для ЛПЗ та аптечних мереж
- методи прогнозування продажів
3) Складні переговори
- Переговори у роботі КАМ
- стилі ведення переговорів.
- Переговори без поразки
- Структура та етапи переговорів
- Планування переговорів
- Імплементація
- практика ведення переговорів у різних ситуаціях
Після закінчення дистанційного курсу Ви зможете:
Підвищити особисту ефективність
Розвинути професійні компетенції
Формат навчання:
Дистанційний курс протягом двох місяців у відкритому або корпоративному форматі
5 експертів
Реальні приклади/кейси фармацевтичних компаній
Recent Comments