Ліщенко Альона
менеджер компанії Санофі-Авентіс
Про програму: «Сподобалося, що зміст програми і формат Школи наближені до реальних умов роботи продакт менеджера: багато практичних завдань і лімітовано час на їх вирішення.
Про викладачів: «Викладачі – фахівці високого класу! У нашому конкурентному житті практично не знайти людину, яка б хотіла поділитися речами, які не написані в книгах, але дуже корисні на практиці, а в рамках Школи викладачі відкриті для студентів »
Цей проект просто необхідний! У нього велике майбутнє!
Дубіцька Вероніка
Директор з маркетингу Olainfarm, Латвія
«Дуже повно, послідовно і зрозуміло викладені в базовій програмі маркетингові інструменти та можливості їх застосування для просування лікарських препаратів. Вважаю позитивним і дуже корисним наявність дистанційної частини курсу навчання. Цікавим є досвід викладачів, які працювали в різних фармацевтичних компаніях.»
Суюндукова Айнур
продакт менеджер Abbott Laboratories, Казахстан
«Відмінний матеріал, ресурси та інструменти. Я вважаю, що базовий курс Школи корисний не тільки для початківців продакт менеджерів, але і для більш досвідчених менеджерів. Практично всі ми в минулому – медичні представники, та маркетингу нас ніхто не вчив, всього навчилися на своєму досвіді і певні питання і проблеми є у кожного. Курс навчання Школи Продакт Менеджерів систематизує знання і дає нові інструменти для практичного застосування. »
Прянишникова Ірина
бренд менеджер GlaxoSmithKline, Україна
«Ви організували великий, важливий проект, особливо корисний для початківців продакт-менеджерів і тих, хто бажає стати продакт менеджером. Дуже структурований виклад інформації з практичними ситуаціями і яскравими порівняннями. Хочеться прийти до Вас ще на інші програми »
Філімонова Діана
продакт менеджер аутсорсингової компанії
«Навчання в Школі Продакт Менеджерів порівняла б зі складанням пазлів. На початку навчання знання з маркетингу хаотичні, окремі розрізнені шматочки, яких дуже багато і не видно з чого починати і що повинно вийти в результаті. Поступово виділяється фрагмент, від якого йде побудова цілої картинки і, результат – готовий продукт – система маркетингу. Послідовно, пошагово, з прикладами, результативно! »
Вівчар Галина
продакт менеджер Sperko, Україна
«Продакт менеджером в компанії я працюю недавно. Чула про Школу Продакт Менеджерів з 1-го дня роботи, наш керівник відділу маркетингу навчався колись у Вашій Школі і всі наші продакт-менеджери вчилися за цією програмою і я постійно чула від них: «Зараз ми тобі не можемо багато довірити, але ось пройдеш курс Школи …, або «ось коли пройдеш навчання в Школі продакт менеджерів, зрозумієш про що ми говоримо …». Зараз я знаю про які інструменти вони говорили! Вже після першого блоку навчання я переглянула маркетингові плани, які писала і внесла ряд виправлень і допрацювань. Дуже корисний курс навчання, багато практики! »
Васильчук Алла
менеджер Johnson & Johnson, Україна
«Виявляється я багато не знала і не використовувала у своїй роботі! Знання, які були уривчастими, систематизувалися, всі розклалося «по поличках». Дізналася багато нового і корисного, обов’язково буду застосовувати на практиці отримані маркетингові інструменти.
Дуже сподобалася організація Школи, враховані всі наші потреби!»