K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціальні знання та навички за короткий період
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

ШКОЛА ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ

Спеціальні знання та навички за короткий період

Школа працює з 2007 року. За програмою Школи Продакт Менеджерів навчалися співробітники 125-ти фармацевтичних компаній (GlaxoSmithKline, Sanofi-Aventis, Bayer, Pfizer, Novartis, Abbott, Sandoz, Teva, Nycomed, Ferring-РФ, Полісан-РФ, Santo-Kz, Olainpharm-Латвія і багато інші) з 10 країн (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Казахстан, Латвійська Республіка, Молдова, Республіка Білорусь, Російська Федерація, Узбекистан, Україна).
Завдання Школи

  • Швидко й ефективно підготувати продакт менеджерів до професійної роботи, заощаджуючи час і ресурси компанії на навчання співробітника
  • Допомогти молодим фахівцям швидше освоїти спеціальні знання та навички, необхідні продакт менеджеру для ефективної роботи у фармацевтичній компанії
  • Для кого створена Школа продакт менеджерів:
  • Продакт менеджери (новопризначені або з невеликим досвідом роботи)
  • Бренд менеджери, молодші продакт менеджери (Junior PM)
  • Медичні представники (потенційні менеджери)

Викладачі Школи:
Професіонали з багаторічним успішним досвідом роботи у фармацевтичному бізнесі, фахівці – практики!
Протягом курсу навчання в Школі зі студентами працює 5 викладачів-керівників компаній і підрозділів.
Результати навчання
Випускники Школи:

  • Набувають системне розуміння маркетингу
  • Освоюють ефективні інструменти для планування та реалізації стратегії маркетингу фармацевтичних продуктів
  • Уміють аналізувати дані дослідницьких компаній та іншу ринкову інформацію
  • Уміють визначити цільові ринки, сегменти і розрахувати їх потенціал
  • Уміють провести аналіз конкурентів, визначити диференційні переваги препаратів
  • Вміють правильно провести SWOT-аналіз і запропонувати обгрунтовану стратегію
  • Знають види маркетингових досліджень, як і навіщо їх проводити
  • Знають особливості промоції рецептурних і безрецептурних препаратів
  • Уміють планувати бюджет, знають принципи ціноутворення препаратів

Переваги ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ

  • Отримання необхідних професійних знань і навичок за короткий період, швидке введення в посаду
  • Навчання відразу у декількох професіоналів фармацевтичного ринку
  • Практична цінність навчальної програми
  • Придбання корисних ділових контактів
  • Сумісність графіка навчання з роботою, у тому числі для іногородніх учасників
  • Економія власних ресурсів компанії на навчання співробітника

Програма і графік навчанняВідгуки випускників