Спеціальні знання та навички за короткий період
Школа працює з 2007 року. За програмою Школи Продакт Менеджерів навчалися співробітники 125-ти фармацевтичних компаній (GlaxoSmithKline, Sanofi-Aventis, Bayer, Pfizer, Novartis, Abbott, Sandoz, Teva, Nycomed, Ferring-РФ, Полісан-РФ, Santo-Kz, Olainpharm-Латвія і багато інші) з 10 країн (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Казахстан, Латвійська Республіка, Молдова, Республіка Білорусь, Російська Федерація, Узбекистан, Україна).
Завдання Школи
- Швидко й ефективно підготувати продакт менеджерів до професійної роботи, заощаджуючи час і ресурси компанії на навчання співробітника
- Допомогти молодим фахівцям швидше освоїти спеціальні знання та навички, необхідні продакт менеджеру для ефективної роботи у фармацевтичній компанії
- Для кого створена Школа продакт менеджерів:
- Продакт менеджери (новопризначені або з невеликим досвідом роботи)
- Бренд менеджери, молодші продакт менеджери (Junior PM)
- Медичні представники (потенційні менеджери)
Викладачі Школи:
Професіонали з багаторічним успішним досвідом роботи у фармацевтичному бізнесі, фахівці – практики!
Протягом курсу навчання в Школі зі студентами працює 5 викладачів-керівників компаній і підрозділів.
Результати навчання
Випускники Школи:
- Набувають системне розуміння маркетингу
- Освоюють ефективні інструменти для планування та реалізації стратегії маркетингу фармацевтичних продуктів
- Уміють аналізувати дані дослідницьких компаній та іншу ринкову інформацію
- Уміють визначити цільові ринки, сегменти і розрахувати їх потенціал
- Уміють провести аналіз конкурентів, визначити диференційні переваги препаратів
- Вміють правильно провести SWOT-аналіз і запропонувати обгрунтовану стратегію
- Знають види маркетингових досліджень, як і навіщо їх проводити
- Знають особливості промоції рецептурних і безрецептурних препаратів
- Уміють планувати бюджет, знають принципи ціноутворення препаратів
Переваги ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ
- Отримання необхідних професійних знань і навичок за короткий період, швидке введення в посаду
- Навчання відразу у декількох професіоналів фармацевтичного ринку
- Практична цінність навчальної програми
- Придбання корисних ділових контактів
- Сумісність графіка навчання з роботою, у тому числі для іногородніх учасників
- Економія власних ресурсів компанії на навчання співробітника