Запрошуємо Вас взяти участь у дистанційному курсі “Мультиканальне просування ОТС-брендів”
Этот материал также доступен на русском
Дата проведення:
з 5 – 21 червня 2025 року курс у дистанційному онлайн форматі (Pharm-Speaker)
Цільова аудиторія курсу:
Продакт-менеджери або бренд-менеджери, відповідальні за стратегію, маркетинговий бюджет і просування препаратів без рецепту
Головні особливості курсу:
- Розробка творчої стратегії (досвід агентства і успішної фарм.компаніі)
- Підходи у формуванні ефективного медіа-міксу, що включає традиційні та digital-канали просування ОТС препаратів
- Можливість обговорити з експертами деталі просування препаратів без рецепту на прикладах реальних фармацевтичних ситуацій і прикладів
Програма курсу:
- Що таке творча концепція? Як її створити? Як оцінити, чи спрацює творча концепція, якщо на її основі створити рекламу?
- Ефективна співпраця фарм.компаніі і рекламного агентства.
- Модель сегментування(поділу) цільових аудиторій в ОТС.
- Карта завдань з метою змінити поведінку споживача.
- Можливі джерела зростання бренду: існуючі і нові споживачі.
- Головні факти про цільову аудиторію, можливості і перешкоди.
- Розроблення інсайту. Створення комунікаційної стратегії.
- Покрокова модель побудови медіа-міксу – реальні ситуації.
- Головні підходи у формуванні ОТС медіа-міксу.
- Основні медіа-канали для ОТС: традиційні канали (ТБ, преса, I тд.) і digital-просування.
- Основні KPIs медіа ринку. Комунікаційний аудит.
- Канали, контент і споживання. Медіа-план і його оптимізація.
- Digital-канали просування.
- Пошукові запити і підвищення ефективності офлайн медіа.
- Медіа-спліт: традиційні і digital-канали.
Детальна інформація буде надіслана відповідно до Вашої заявки.
Recent Comments