Финансовая оценка маркетинговых инвестиций
Спеціальні знання та навички за короткий період
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Програма навчання

Школа Продакт Менеджерів – експрес-курс навчання фармацевтичному маркетингу

Спеціальні знання та вміння за короткий період!

Дати проведення:
з 5 жовтня – по 4 листопада 2018 року

Програма курсу включає:

  • Основи маркетингу (цілі, завдання, система маркетингу)
  • Маркетинговий план (структура, завдання)
  • Актуальні інструменти маркетингового аналізу та планування
  • Аналітика фармацевтичного ринку (застосування даних кількісних досліджень)
  • Маркетингові дослідження (якісні і кількісні)
  • Сегментування, визначення цільових сегментів
  • Розрахунок потенціалу ринку, PPT (пацієнтська модель)
  • Аналіз конкурентів, визначення диференціюючих переваг препарату
  • SWOT- аналіз (правильне застосування моделі і розгорнутий аналіз)
  • Маркетинговий комплекс (аналіз поточної ситуації та планування стратегії 4Р)
  • Маркетингові комунікації. Промоція рецептурних і безрецептурних брендів. Реклама і основи медіапланування.
  • Фінансові аспекти маркетингу (P & L, A & P, бюджетування і ціноутворення препаратів)

Завдання базового курсу – Школа Продакт Менеджерів

  • Швидко і ефективно підготувати продакт-менеджерів до професійної роботи, заощаджуючи час і ресурси компанії на навчання співробітника
  • Допомогти молодим фахівцям швидше освоїти спеціальні знання і навички, необхідні продакт менеджеру для ефективної роботи у фармацевтичній компанії

Для кого створено базовий курс Школа Продакт Менеджерів:

  • Продакт-менеджери, бренд-менеджери (новопризначені або з невеликим досвідом роботи)
  • Молодші продакт-менеджери (junior product manager)
  • Медичні представники (потенційні менеджери)
  • Регіональні менеджери, яким не вистачає маркетингових знань для професійного зростання

Викладачі Школи:

  • Професіонали з багаторічним успішним досвідом роботи в фармацевтичному бізнесі, практики!
  • Протягом курсу навчання в Школі зі студентами працює 5 викладачів – керівників компаній і підрозділів з досвідом роботи 15-20 років.

Результати навчання
Випускники Школи:

  • Набувають системного розуміння фармацевтичного маркетингу
  • Освоюють ефективні інструменти для планування і реалізації стратегії маркетингу фармацевтичних
  • продуктів
  • Уміють провести аналіз, самостійно написати і захистити маркетинговий план продукту
  • Уміють аналізувати дані дослідницьких компаній та іншу ринкову інформацію
  • Уміють визначити цільові ринки, сегменти і розрахувати їх потенціал
  • Уміють провести аналіз конкурентів, визначити диференційні переваги препаратів
  • Вміють правильно провести SWOT-аналіз і запропонувати обґрунтовану стратегію
  • Знають види маркетингових досліджень
  • Знають як і для чого проводити маркетингові дослідження
  • Знають особливості промоції рецептурних і безрецептурних препаратів
  • Уміють планувати бюджет, знають принципи ціноутворення препаратів

Переваги ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ

  • Отримання необхідних професійних знань і навичок за короткий період, швидке введення на посаду
  • Навчання у декількох професіоналів одночасно та у експертів ринку
  • Практична цінність навчальної програми
  • Сумісність графіка навчання з роботою, в тому числі для приїжджих учасників
  • Отримання корисних ділових знайомств
  • Економія власних ресурсів компанії на навчання співробітника фармацевтичному маркетингу

Формат і графік навчання
Курс навчання проходить в очно-дистанційній формі, повністю сумісний з роботою,
включає 2 очних модулі та дистанційне навчання:

1-й дистанційний модуль – до 4 жовтня
1-й очний модуль занять в Києві – з 5 до 7 жовтня  (Пт: 15:30 – 20:30 год., Сб-Нд: 9:00 – 18: 00 год.)
2-й дистанційний модуль з використанням ресурсів сайту Школи Менеджерів – з 8 жовтня -до 2 листопада
2-й очний модуль занять в Києві – з 3 до 4 листопада (Сб – Нд 9:00 – 18:00 год.)

* Реєстрація передбачає укладення договору і передоплату (повну або часткову).

Зареєструвати заявку