Школа Продакт менеджеров
Спеціальні знання та навички за короткий період
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Програма навчання

Іде реєстрація учасників курсу: 29 січня 2016 – по 28 лютого 2016 року!

Експрес-курс навчання фармацевтичному маркетингу

Програма навчання

  • Основи маркетингу (цілі, завдання, система маркетингу)
  • Маркетинговий план (структура, завдання)
  • Інструменти маркетингового аналізу та планування
  • Аналітика фармацевтичного ринку (застосування даних кількісних досліджень)
  • Маркетингові дослідження (якісні та кількісні)
  • Визначення цільових сегментів, розрахунок потенціалу ринку, PPT (пацієнтська модель)
  • Аналіз конкурентів, визначення дифференцирующих переваг препарату
  • SWOT-аналіз (застосування матриці та аналіз зібраних даних)
  • Маркетинговий комплекс (аналіз поточної ситуації та планування стратегії 4Р)
  • Маркетингові комунікації. Промоція рецептурних і безрецептурних брендів. Реклама та основи медіапланування.
  • Фінансові аспекти маркетингу (P & L, бюджетування і ціноутворення препаратів)

Формат і графік навчання
Курс навчання проходить у очно-дистанційною формою, включаючи 2 очних і 2 дистанційних модуля:

1-й дистанційний модуль (робота з першими матеріалами) -до 29.01.2016
1-й очний модуль занять у Києві, 29.01-31.01 (Птн: 15:30 – 20:30 год, Сб-Нд: 9:00 – 17:30 ч.)
2-й дистанційний модуль з використанням ресурсів сайту Школи з 01.02- 26.02
2-й очний модуль занять у Києві, 27.02-28.02 (Сб – Нд 9:00 – 17:30 ч.)