K(OL)&стратегічна взаємодія
Ціноутворення. Практичний посібник.
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Цінові стратегії. Ціна, як інструмент маркетингу.

Запрошуємо Вас взяти участь в практичному семінарі “Цінові стратегії. Ціна, як інструмент маркетингу. ”

Дата проведення: 22 вересня 2018 року

Цільова аудиторія семінару:

  • Продакт- менеджери, маркетинг-менеджери,
  • менеджери з розвитку бізнесу
  • market access managers
  • керівники підрозділів, бізнес-юніт менеджери

Основні питання програми:

  • Утворення цін препаратів: від виробництва – до споживача. Структура ціни.
  • Базовий прайс-аналіз (ринок, конкуренти)
  • Цінова гнучність і крива попиту
  • PVP (price-volume-profit) аналіз
  • Цінові стратегії (види, застосування, переваги і недоліки)
  • Ціна як інструмент маркетингу
  • Конкурентне ціноутворення з аналізом фармацевтичних прикладів та випадків
  • Референтні ціни, нові законодавчі обмеження.

Після закінчення семінару учасники будуть ЗНАТИ: Основні цінові стратегії:

вертикальні:
- Підвищення ціни,
- Зниження ціни (Пряме і непряме зниження ціни. Типи. Переваги і недоліки)
- Виведення другого бренду в іншу цінову нішу
горизонтальні:
- Цінова конвергенція
- Цінова дивергенція
- Зміна оптичної ціни
Аналіз цін конкурентів. Методики дослідження цін, що дозволяють визначити діапазон оптимальної ціни
Референтні ціни. Принципи їх розрахунку. Ризики референтного ціноутворення. Досвід сусідніх країн. Законодавчі документи, що регламентують референтное ціноутворення в Україні

Після закінчення семінару учасники будуть ВМІТИ:

Проводити аналіз цін
Визначати оптимальну ціну, в залежності від цілей компанії

Формат навчання:

Аудиторні заняття протягом одного дня у відкритому форматі

Детальна інформація буде надіслана відповідно до Вашої заявки.