Дистанційний курс Успішний Лонч в сучасних умовах.
Практичний посібник ”
Цей матеріал також доступний по-русски
Дати проведення:
13-25 березня 2025 року
Програма курсу:
Лончові стратегії компаній
Приклади 18 різних стратегій
Лонч препарату як проект. Основні елементи керування проектом.
Лонч-план
«Реальний лонч» на ринку, що розвивається.
Як побудувати прогноз продажу нового продукту, 5+ підходів до форекастингу та P&L
Ключові моменти лончу (лонч-Milestones & KPIs)
Knowledge Refresh (концепції, які необхідно знати та користуватися)
Основні помилки маркетолога при лончі продукту
Інтегровані рекламні комунікації, мультиканальний маркетинг.
Еволюція 4P, сучасний Marketing Mix.
Використання інтернету як одного з каналів просування.
collage_photocat7
* Можливе також проведення даної програми дистанційно онлайн!
(Не потрібний приїзд на заняття до Києва).
Заявку на навчання у дистанційному форматі можна залишити на спільній сторінці “Заявка на участь”,
вказавши у коментарях – дистанційне навчання та кількість учасників від компанії.
Зареєструвати заявку