Школа Продакт Менеджерів – експрес-курс навчання фармацевтичному маркетингу
Спеціальні знання та вміння за короткий період!
Дати проведення: з 18 листопада по 18 грудня 2022
Програма курсу включає:
- Основи маркетингу (цілі, завдання, система маркетингу)
- Маркетинговий план (структура, завдання)
- Актуальні інструменти маркетингового аналізу та планування
- Аналітика фармацевтичного ринку (застосування даних кількісних досліджень)
- Маркетингові дослідження (якісні і кількісні)
- Сегментування, визначення цільових сегментів
- Розрахунок потенціалу ринку, PPT (пацієнтська модель)
- Аналіз конкурентів, визначення диференціюючих переваг препарату
- SWOT- аналіз (правильне застосування моделі і розгорнутий аналіз)
- Маркетинговий комплекс (аналіз поточної ситуації та планування стратегії 4Р)
- Маркетингові комунікації. Промоція рецептурних і безрецептурних брендів. Реклама і основи медіапланування.
- Фінансові аспекти маркетингу (P & L, A & P, бюджетування і ціноутворення препаратів)
Завдання базового курсу – Школа Продакт Менеджерів
- Швидко і ефективно підготувати продакт-менеджерів до професійної роботи, заощаджуючи час і ресурси компанії на навчання співробітника
- Допомогти молодим фахівцям швидше освоїти спеціальні знання і навички, необхідні продакт менеджеру для ефективної роботи у фармацевтичній компанії
Для кого створено базовий курс Школа Продакт Менеджерів:
- Продакт-менеджери, бренд-менеджери (новопризначені або з невеликим досвідом роботи)
- Молодші продакт-менеджери (junior product manager)
- Медичні представники (потенційні менеджери)
- Регіональні менеджери, яким не вистачає маркетингових знань для професійного зростання
Викладачі Школи:
- Професіонали з багаторічним успішним досвідом роботи в фармацевтичному бізнесі, практики!
- Протягом курсу навчання в Школі зі студентами працює 5 викладачів – керівників компаній і підрозділів з досвідом роботи 15-20 років.
Результати навчання
Випускники Школи:
- Набувають системного розуміння фармацевтичного маркетингу
- Освоюють ефективні інструменти для планування і реалізації стратегії маркетингу фармацевтичних
- продуктів
- Уміють провести аналіз, самостійно написати і захистити маркетинговий план продукту
- Уміють аналізувати дані дослідницьких компаній та іншу ринкову інформацію
- Уміють визначити цільові ринки, сегменти і розрахувати їх потенціал
- Уміють провести аналіз конкурентів, визначити диференційні переваги препаратів
- Вміють правильно провести SWOT-аналіз і запропонувати обґрунтовану стратегію
- Знають види маркетингових досліджень
- Знають як і для чого проводити маркетингові дослідження
- Знають особливості промоції рецептурних і безрецептурних препаратів
- Уміють планувати бюджет, знають принципи ціноутворення препаратів
Переваги ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ
- Отримання необхідних професійних знань і навичок за короткий період, швидке введення на посаду
- Навчання у декількох професіоналів одночасно та у експертів ринку
- Практична цінність навчальної програми
- Сумісність графіка навчання з роботою, в тому числі для приїжджих учасників
- Отримання корисних ділових знайомств
- Економія власних ресурсів компанії на навчання співробітника фармацевтичному маркетингу
Формат і графік навчання
Курс навчання проходить в очно-дистанційній формі, повністю сумісний з роботою,
включає 2 очних модулі та дистанційне навчання:
1-й дистанційний модуль – до 18.11.2022
1-й очний модуль занять в Києві – з 18 по 20.11.2022 (Пт: 15:30 – 20:30 год., Сб-Нд: 9:00 – 17: 15 год.)
2-й дистанційний модуль з використанням ресурсів сайту Школи Менеджерів – з 21.11 по 16.12.2022
2-й очний модуль занять в Києві – з 17.12 по 18.12.2022 (Сб – Нд 9:00 – 17:15 год.)
* Реєстрація передбачає укладення договору і передоплату (повну або часткову).