K(OL)&стратегічна взаємодія
Стратегія мультиканального просування Rx
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Стратегія мультиканального просування рецептурних препаратів

“Стратегія мультиканального просування рецептурних препаратів”
Этот материал также доступен на русском
Дати проведення:
з 27 вересня по 16 жовтня 2024 – курс у дистанційному форматі (Pharm-Speaker)

Цільова аудиторія курсу:

всі, хто планує бюджет та відповідає за продаж препаратів
- маркетинг-менеджери
- груп-продакт менеджери
- продакт менеджери
- керівники підрозділів (ФФМ, керівник відділу логістики, керівник КАМів)

Програма курсу “Стратегія мультиканального просування рецептурних препаратів”

Трансформація моделей поведінки лікарів та провізорів
Актуальні канали комунікації з цільовою аудиторією
Заходи (Opinion Leaders; Conferences)/Друкарські матеріали/Мед.сайти/Розсилки/Вебінари/Мобільні додатки/МП аутсорсингових компаній або дистриб’юторів/Наукові спільноти)
Інсайти у побудові ефективної комунікації
Принципи роботи з контентом
Бенчмаркінг мульти/омні канального просування Rx
Аналіз портфеля
Стратегія рецептурного препарату
Розвиток Rx портфеля
Програми просування на різних етапах життєвого циклу
Трейд Rx/Діджитал/Спеціалізована преса/Ефективний візит
Маркетинговий план Rx та розробка мультиканального просування

Формат навчання:

Дистанційний формат (деталі за запитом)
2 експерти
Реальні фарм. приклади та кейси

Заявку на навчання у дистанційному форматі за даною програмою можна залишити на сторінці “Заявка на участь”, вказавши у коментарях – дистанційне навчання та кількість учасників від компанії.

Зареєструвати заявку або поставити запитання