K(OL)&стратегічна взаємодія
Фінансова оцінка маркетингових інвестицій.
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Фінансова оцінка маркетингових інвестицій

 

“ Фінансова оцінка маркетингових інвестицій ”

Этот материал также доступен на русском

Дати проведення:
1) 11 по 22 листопада  2024 року- дистанційний курс в онлайн-форматі (Pharm-Speaker)

Цільова аудиторія курсу:

всі, хто планує маркетинговий бюджет і відповідає за продаж препаратів
- маркетинг-менеджери, group product manager
- керівники підрозділів

Програма курсу “Фінансова оцінка маркетингових інвестицій”:

  • Інструменти оцінки каналів промоції, якісна і кількісна оцінка
  • Інвестиції в промоцію фармацевтичних препаратів (короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції)
  • Операційний аналіз. Економічні показники ефективності
  • Маркетингове планування (P & L, CAGR, Contribution Margin, OPEX, EI, MS та ін.)
  • Стратегії орієнтовані на прибуткове зростання продажів
  • P & L. Зміна дохідності препаратів
  • Оцінка рентабельності інвестицій, ROI для різних каналів промоції
  • Зовнішні чинники та ризики при різних інвестиціях
  • Період покриття витрат. Break Even Point.
  • Релевантні доходи, витрати і прийняття рішень
  • Фінансові KPIs, як критерій ефективності інвестицій
  • Розуміння фінансових звітів. Прибуток і готівка
  • Економічний прибуток продукту (BVA)
  • Фінансова оцінка показника Contribution / Sales (фінансовий внесок продукту відносно до продажу в портфелі)
  • Вартість грошей у часі. Аналіз дисконтованого потоку грошових коштів (DCF)

Після закінчення курсу учасник зможе:

  • Розуміти фінансові критерії ефективності маркетингу
  • Оцінювати маркетинговий бюджет, ефективність маркетингових витрат
  • Знати як розрахувати короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції

Формат навчання:

дистанційний курс в онлайн-форматі (Pharm-Speaker)
2 експерти (в маркетингу і фінансах)
Реальні фарм. приклади та випадки

Зареєструйте заявку