“Фінансова оцінка маркетингових інвестицій”
Дати проведення:
1) 9 по 25 листопада 2022 року- дистанційний курс в онлайн-форматі (Pharm-Speaker)
Цільова аудиторія семінару:
всі, хто планує маркетинговий бюджет і відповідає за продаж препаратів
- маркетинг-менеджери, group product manager
- керівники підрозділів
Програма семінару “Фінансова оцінка маркетингових інвестицій”:
- Інструменти оцінки каналів промоції, якісна і кількісна оцінка
- Інвестиції в промоцію фармацевтичних препаратів (короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції)
- Операційний аналіз. Економічні показники ефективності
- Маркетингове планування (P & L, CAGR, Contribution Margin, OPEX, EI, MS та ін.)
- Стратегії орієнтовані на прибуткове зростання продажів
- P & L. Зміна дохідності препаратів
- Оцінка рентабельності інвестицій, ROI для різних каналів промоції
- Зовнішні чинники та ризики при різних інвестиціях
- Період покриття витрат. Break Even Point.
- Релевантні доходи, витрати і прийняття рішень
- Фінансові KPIs, як критерій ефективності інвестицій
- Розуміння фінансових звітів. Прибуток і готівка
- Економічна прибуток продукту (BVA)
- Фінансова оцінка показника Contribution / Sales (фінансовий внесок продукту відносно до продажу в портфелі)
- Вартість грошей у часі. Аналіз дисконтованого потоку грошових коштів (DCF)
Після закінчення семінару учасник зможе:
- Розуміти фінансові критерії ефективності маркетингу
- Оцінювати маркетинговий бюджет, ефективність маркетингових витрат
- Знати як розрахувати короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції
Формат навчання:
Аудиторні заняття протягом одного дня у відкритому форматі
2 експерти (в маркетингу і фінансах)
Реальні фарм. приклади та випадки
* Також можливе проведення даної програми в дистанційному онлайн форматі!
(Не потрібно приїздити на заняття до Києва).
Заявку на навчання в дистанційному форматі за даною програмою можна залишити на загальній сторінці “Заявка на участь”, вказавши в коментарях – “дистанційне навчання і кількість учасників від компанії”.