“ Фінансова оцінка маркетингових інвестицій ”
Этот материал также доступен на русском
Дати проведення:
1) 11 по 22 листопада 2024 року- дистанційний курс в онлайн-форматі (Pharm-Speaker)
Цільова аудиторія курсу:
всі, хто планує маркетинговий бюджет і відповідає за продаж препаратів
- маркетинг-менеджери, group product manager
- керівники підрозділів
Програма курсу “Фінансова оцінка маркетингових інвестицій”:
- Інструменти оцінки каналів промоції, якісна і кількісна оцінка
- Інвестиції в промоцію фармацевтичних препаратів (короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції)
- Операційний аналіз. Економічні показники ефективності
- Маркетингове планування (P & L, CAGR, Contribution Margin, OPEX, EI, MS та ін.)
- Стратегії орієнтовані на прибуткове зростання продажів
- P & L. Зміна дохідності препаратів
- Оцінка рентабельності інвестицій, ROI для різних каналів промоції
- Зовнішні чинники та ризики при різних інвестиціях
- Період покриття витрат. Break Even Point.
- Релевантні доходи, витрати і прийняття рішень
- Фінансові KPIs, як критерій ефективності інвестицій
- Розуміння фінансових звітів. Прибуток і готівка
- Економічний прибуток продукту (BVA)
- Фінансова оцінка показника Contribution / Sales (фінансовий внесок продукту відносно до продажу в портфелі)
- Вартість грошей у часі. Аналіз дисконтованого потоку грошових коштів (DCF)
Після закінчення курсу учасник зможе:
- Розуміти фінансові критерії ефективності маркетингу
- Оцінювати маркетинговий бюджет, ефективність маркетингових витрат
- Знати як розрахувати короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції
Формат навчання:
дистанційний курс в онлайн-форматі (Pharm-Speaker)
2 експерти (в маркетингу і фінансах)
Реальні фарм. приклади та випадки