K(OL)&стратегічна взаємодія
Інтернет Маркетинг
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Діджитал-маркетинг у просуванні фармацевтичних препаратів

Курс “Діджитал-маркетинг у просуванні фармацевтичних препаратів”

Этот материал также доступен на русском

Дата проведення:  з 15 по 29 січня 2025

Ключові особливості курсу:
Цей курс даcть вам не тільки розуміння загальних понять і методів Діджитал-маркетингу. Ми будемо розбирати на реальних випадках ефективну інтеграцію Діджитал стратегії в загальні маркетингові плани і бізнес-стратегії, на основі практичних прикладів з фармацевтичної галузі.

Програма курсу містить:
• Інтеграція Діджитал стратегії в загальну стратегію фармацевтичного бренду. Ключові маркетингові стратегії і рішення за допомогою цифрових каналів просування. Роль Діджитал-маркетингу.
• Цифрові канали промоції в медіа-міксі препаратів. Інструменти, які використовуються для різних цілей, основні функції та переваги. Фармацевтичні приклади і випадки. Діджитал-комунікації для Rx і ОТС.
• Бімедійність. Поєднання цифрових каналів і традиційних медіа. Як Діджитал канали можуть доповнити традиційні медіа в фарм. Вибір релевантних цільових каналів для досягнення цілей кампанії
• Цифрові канали комунікацій з лікарем, CRM. Які Діджитал-інструменти можна використовувати, не порушуючи законодавство?
• Воронка продажів в Діджитал-маркетингу.
• Діджитал інструменти, які використовуються на різних етапах і для різних цілей: банерна реклама, брендування, тизерна реклама в соціальних мережах, i-video, контекстна реклама, SEO, PR). Основні функції та переваги кожного інструменту в досягненні різних цілей.
• Репутаційний менеджмент і вірусний маркетинг.
• Нові рекламні технології. Цілі, KPI’s, механіка.
• Ключові метрики – KPIs цифрових каналів промоції.
• Діджитал медіа-бриф агентству.
• Економічна ефективність різних інструментів інтернет-маркетингу

Після закінчення курсу Ви зможете:
• визначати Діджитал стратегію для вашого бренду
• знати, як вибрати інструменти, тактику, яка найкраще підходить для бренду
• знати, як інтегрувати цифрові стратегії в загальний маркетинг та продажі і забезпечити синергію онлайн і офлайн зусиль, з урахуванням правових і нормативних обмежень
• навчитись правильно вимірювати успішні цифрові тактики
• навчитись планувати і організовувати свої показники успіху і зможете відповісти на питання, пов’язані з ROI

Формат навчання:
• дистанційний курс
• 4 експерти
• Реальні приклади / випадки фармацевтичних компаній

Зареєструвати заявку