K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціальні знання та навички за короткий період
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Програма навчання

Школа Продакт Менеджерів
- експрес-курс навчання фармацевтичному маркетингу

Этот материал также доступен на русском

Спеціальні знання та навички за короткий період!

Дати проведення: з 7 червня  по 7 липня 2024 року

Програма курсу містить:

  • Основи маркетингу (мети, завдання, система маркетингу)Маркетинговий план (структура, завдання)
  • Актуальні інструменти маркетингового аналізу та планування
  • Аналітика фармацевтичного ринку (застосування даних кількісних досліджень)
  • Маркетингові дослідження (якісні та кількісні)
  • Сегментування, визначення цільових сегментів
  • Розрахунок потенціалу ринку, PPT (пацієнтська модель)
  • Аналіз конкурентів, визначення диференційних переваг препарату
  • SWOT-аналіз (правильне застосування моделі та розгорнутий аналіз)
  • Маркетинговий комплекс (аналіз поточної ситуації та планування стратегії 4Р)
  • Маркетингові комунікації. Промоція рецептурних та безрецептурних брендів. Реклама та основи медіапланування.
  • Фінансові аспекти маркетингу (P&L, A&P, бюджетування та ціноутворення препаратів)

Завдання базового курсу – Школа Продакт Менеджерів

  • Швидко та ефективно підготувати продакт менеджерів до професійної роботи
  • Заощадити час та ресурси компанії на навчання співробітника
  • Допомогти молодим фахівцям швидше освоїти спеціальні знання та навички, необхідні для менеджера для ефективної роботи у фармацевтичній компанії

Для кого створено базовий курс Школи Продакт Менеджерів:

Продакт-менеджери, бренд-менеджери (новопризначені або з невеликим досвідом роботи)

  • Молодші менеджери (junior product manager)
  • Медичні представники (потенційні менеджери)
  • Регіональні менеджери, яким не вистачає маркетингових знань для професійного зростання

Викладачі Школи:

Професіонали з багаторічним успішним досвідом роботи у фармацевтичному бізнесі, практики!
Протягом курсу навчання у Школі зі студентами працює 5 викладачів-керівників компаній та підрозділів з досвідом роботи 15-20 років.

Результати навчання
Випускники Школи:

  • Набувають системного розуміння фармацевтичного маркетингу
  • Освоюють ефективні інструменти для планування та реалізації стратегії маркетингу фармацевтичних продуктів
  • Вміють провести аналіз, самостійно написати та захистити маркетинговий план продукту
  • Вміють аналізувати дані дослідних компаній та іншу ринкову інформацію
  • Вміють визначити цільові ринки, сегменти та розрахувати їхній потенціал
  • Вміють провести аналіз конкурентів, визначити переваги препаратів, що диференціюють.
  • Вміють правильно провести SWOT-аналіз та запропонувати обґрунтовану стратегію
  • Знають види маркетингових досліджень, як і навіщо їх проводити
  • Знають особливості промоції рецептурних та безрецептурних препаратів
  • Вміють планувати бюджет, знають принципи ціноутворення препаратів

Переваги ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ

Отримання необхідних професійних знань та навичок за короткий період, швидке введення в посаду

  • Навчання одразу у кількох професіоналів, експертів ринку
  • Практична цінність навчальної програми
  • Сумісність графіка навчання з роботою, у тому числі для приїжджих учасників
  • Придбання корисних ділових контактів
  • Економія власних ресурсів компанії на навчання співробітника фармацевтичному маркетингу

Формат та графік навчання
Курс навчання проходить у очно-дистанційному форматі, повністю сумісний із роботою,
містить 2 очні модулі та дистанційне навчання:

1-й дистанційний модуль – до 07.06.2024
1-й очний модуль занять у Києві, з 07 по 09.06.2024 (Птн: 15:30 – 20:00 год., Сб-Нд: 9:00 – 17:15ч.)
2-й дистанційний модуль із використанням ресурсів сайту Школи Менеджерів з 10.06 по 05.07.2024
2-й очний модуль занять у Києві, з 06.07 по 07.07.2024 (Сб – Нд 9:00 – 17:15 год.)

* Реєстрація передбачає укладення договору та передплату (повну або часткову).

Зареєструвати заявку

LOGO_Pharm.SchoolPM