K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціальні знання та навички за короткий період
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Дистанційний онлайн-курс ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ

Дистанційний курс навчання фармацевтичному маркетингу
(Дистанційний онлайн-курс ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ)
Этот материал также доступен на русском

Відбувається реєстрація на навчання, яке проходитиме з 06 травня по 19 липня 2024 !

• Дистанційний курс навчання фармацевтичному маркетингу в форматі live & online проводять 5 викладачів-експертів фармацевтичного ринку з досвідом роботи 15-20 років
• Тривалість дистанційного курсу навчання – 3 місяці
• Формат навчання передбачає: відеоуроки в системі дистанційного навчання (вивчення матеріалів відеолекцій згідно графіку навчання, самостійне вивчення навчальних матеріалів, практичні “живі” семінари з викладачами в форматі відеоконференції (live-seminars), онлайн тестування, інтернет -конференції з викладачами на окремому форумі в будь-який зручний час на сайті Школи.
• Наприкінці курсу навчання кожен учасник пише під керівництвом викладача маркетинговий план препарату і захищає його. Після закінчення навчання ви отримуєте сертифікат про закінчення курсу.

Особливості on-line навчання в дистанційній системі Pharm-Speaker:

1.Нова система дистанційного навчання Pharm-Speaker дозволяє займатися з викладачами онлайн через відеоконференцзв’язок, не приїжджаючи на заняття. Є можливість багаторазово вивчити записані відео-лекції фарм. експертів (відеоуроки online) і пройти онлайн тестування. Практичні заняття з викладачами проводяться щотижня онлайн за допомогою відеоконференцзв’язку в прямому ефірі (live seminar).
2. Навчання містить комплекс домашніх завдань, виконання яких допоможе закріпити пройдений матеріал і отримати зворотній зв’язок з викладачем. Правильність виконання домашніх завдань регулярно перевіряє експерт даного модуля програми.
3.Кожного тижня в запланований час проводиться заняття в форматі багатосторонньої відеоконференції з фарм. експертом (live seminar), під час якого студенти обговорюють реальні бізнес-випадки і їхні рішення, задають питання і отримують відповіді в прямому ефірі від викладача. Якщо якесь із занять пропущено у зв’язку із зайнятістю, є можливість подивитися його в записі і задати питання викладачеві в інтернет-конференції.
4. Протягом всього курсу дистанційного навчання групу супроводжує менеджер, який допомагає студентам вирішувати організаційні і технічні питання, щоб студент зміг зосередився тільки на навчанні.
5. Іспит проходить у два етапи: письмовий (маркетинговий план) і в live форматі.

Програма курсу містить:
• Основи маркетингу (цілі, завдання, система маркетингу)
• Маркетинговий план (структура, завдання)
• Актуальні інструменти маркетингового аналізу та планування
• Аналіз фармацевтичного ринку (застосування даних кількісних досліджень)
• Маркетингові дослідження (якісні і кількісні)
• Сегментування, визначення цільових сегментів
• Розрахунок потенціалу ринку, PPT (пацієнтська модель)
• Аналіз конкурентів, визначення диференціюючих переваг препарату
• SWOT- аналіз (правильне застосування моделі і розгорнутий аналіз)
• Marketing mix (маркетинговий комплекс – аналіз і планування стратегії 4Р)
•Маркетингові комунікації. Промоція рецептурних і безрецептурних брендів.
• Фінансові аспекти маркетингу (маркетинговий бюджет A & P і P & L препаратів)

Для кого створено дистанційний онлайн-курс Школи Продакт Менеджерів:
• Продакт-менеджери, бренд-менеджери (новопризначені, з невеликим досвідом роботи)
• Молодші продакт-менеджери (Junior PM)
• Медичні представники (потенційні менеджери)
- всі, хто надає перевагу дистанційному навчанню, без приїзду до Києва на очні заняття

Переваги дистанційного курсу ШКОЛИ ПРОДАКТ МЕНЕДЖЕРІВ
• Отримання необхідних професійних знань і навичок за короткий період
• Можливість навчатися у практиків дистанційно в зручний час
• Можливість багаторазово вивчити будь-які відеоматеріали курсу і розібратися з кожним питанням та інструментом маркетингу детально
• Незалежність від підготовленості і швидкості навчання інших учасників в групі
• Навчання відразу у кількох експертів фармацевтичного ринку

Викладачі Школи:
Професіонали з багаторічним успішним досвідом роботи в фармацевтичному бізнесі, практики! Протягом курсу навчання в Школі зі студентами працює 5 викладачів-практиків, керівників підприємств і підрозділів.

Результати навчання
Випускники Школи:
• Набувають системного розуміння фармацевтичного маркетингу
• Освоюють ефективні інструменти для планування і реалізації стратегії маркетингу фармацевтичних продуктів
• Уміють проводити аналіз, самостійно писати і захищати маркетинговий план продукту
• Уміють аналізувати дані дослідницьких компаній та іншу ринкову інформацію
• Уміють визначати цільові ринки, сегменти і розрахувати їхній потенціал
• Уміють проводити аналіз конкурентів, визначати диференційні переваги препаратів
• Уміють правильно проводити SWOT-аналіз і пропонувати обґрунтовану стратегію
• Знають види маркетингових досліджень
• Знають як і навіщо проводити маркетингові дослідження
• Знають особливості промоції рецептурних і безрецептурних препаратів
• Уміють планувати маркетинговий бюджет препаратів

* – попередня реєстрація передбачає укладення договору і передоплату.

Поставити питання або зареєструвати заявку

Пошаговое руководство приготовления яблочный пирог