K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціалізоване навчання для менеджерів фармацевтичних компаній
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Бюджетні закупки

Дистанційний курс ”Бюджетні закупівлі препаратів”
Этот материал также доступен на русском

Дата проведення курсу: 15 жовтня - 22 жовтня 2024 року

Цільова аудиторія:
• продакт-менеджери, маркетинг-менеджери фармацевтичних компаній
• КАМ (менеджери по роботі з ключовими клієнтами, які відповідають за шпитальні, бюджетні закупівлі)
• тендер-менеджери, (відповідальні за участь в тендерах)
• керівники відділів

В програмі семінару:
• Погляд на організацію і проведення бюджетних закупівель різних учасників процесу: адміністратора великого шпиталю, фарм. виробника і постачальника (компанії – дистриб’ютора)
• Алгоритми ефективної взаємодії учасників
• Стратегія виробника в бюджетних закупівлях
• Розумне поєднання теорії та практичних прикладів
• Законодавча база як інструмент продажів
• Вплив ProZorro на структуру і учасників ринку
• Цикл формування списку препаратів для бюджетних закупівель, необхідних для лікарні
• Як вибираються пріоритети в списку, якщо їх більше, ніж допустимий бюджет
• Як вирішується питання з потребою у чомусь в надзвичайних ситуаціях
• Як вирішуються питання із закупівлями в стандартних ситуаціях
• Терміни подачі та оформлення документів (для компаній-виробників і дистриб’юторів, які беруть участь у закупівлях)
• Які документи (формуляри, специфікації та ін.) і коли вимагають участі фарм. компаній (де місце для роботи фарм. виробника у всьому ланцюзі закупівель)
• Хто в лікарнях / шпиталях відповідає за закупівлі (посади, відповідальні особи) – з ким і про що вести переговори
• Як вирішується питання закупівель в різних відомствах (лікарні, міський відділ охорони здоров’я, у МОЗ, Міноборони)

Зареєструвати заявку або поставити питання