Финансовая оценка маркетинговых инвестиций
рогнозування продажів. Практичний посібник
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Прогнозування продажів препаратів. Практичний посібник

“Прогнозування продажів препаратів. Практичний посібник ”

Дата проведення:

1) з 17 по 31 жовтня 2018 року – курс в дистанційному форматі (Pharm-Speaker)

2) 20 квітня 2019 року – очний одноденний семінар

Цільова аудиторія семінару:
всі, хто безпосередньо займається і відповідає за прогнозування продажів препаратів в компанії:

  • Керівники відділів продажів, бізнес-юніт менеджери, маркетинг-менеджери
  • Продакт-менеджери, старші продакт-менеджери, SFM
  • асистенти і аналітики відділів продажів

Ключові особливості семінару:

  • Можливість комплексно вивчити різні методи прогнозування продажів
  • Можливість отримати набір інструментів, який можна відразу впроваджувати при вирішенні власних бізнес-задач
  • Орієнтація на бізнес-завдання в умовах невизначеності
  • Уміння інтерпретувати результати аналізу продажів препаратів і оцінити якість прогнозу (зробленого самостійно або підготовленого аналітиком)

Програма семінару:

  • Класифікація методів прогнозування продажів
  • Статистичні та експертні методи прогнозування продажів
  • Кількісні методи прогнозування продажів. Оцінка і облік сезонності, оцінка релевантності тренду.
  • Якісні методи прогнозування продажів. Методи прогнозування ємності і частки ринку препаратів.
  • Прогнозування vs. планування
  • Прогностична аналітика: визначення факторів, які мають вплив на продажі.

Після закінчення семінару учасник зможе:

  • Визначати необхідні дані для побудови базових прогнозів продажів
  • Будувати прогнози продажів використовуючи статистичні та експертні методи прогнозування
  • Оцінювати сезонність і тренд в продажах препаратів
  • Прогнозувати місткість ринку, частку ринку препаратів
  • Прогнозувати продаж препаратів в компанії, в регіонах, в асортименті

Формат навчання:

Аудиторні заняття протягом одного дня у відкритому форматі
Обов’язкова наявність ноутбука у кожного учасника
Реальні приклади / випадки фарм. компаній

Використання програмного забезпечення:

Microsoft Excel

* – попередня реєстрація передбачає укладення договору і передоплату.

Зареєструйте заявку