Прогнозирование продаж
Брендінг
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Брендинг фармацевтичних препаратів.

Семінар “Брендинг фармацевтичних препаратів”

Дата проведення у відкритому форматі: 15 грудня 2018 року
Для корпоративних замовників може бути узгоджена інша дата *

* Вкажіть у заявці на сайті кількість учасників від компанії.

Фармацевтичний ринок України – ринок брендованих генериків. Бренд – це перевага. Яку перевагу несе покупцеві Ваш бренд? Чому Ваш бренд кращий за інші? Як зробити Ваш препарат Брендом?

У програмі семінару:
Суть і основні складові бренду. Будівництво фармацевтичних брендів.
• Визначення та основні складові бренду. Хороший продукт – це ще не “бренд”. Емоційне і раціональне в брендингу. Атрибути бренду.
• Кількісне визначення бренду, відмінність від продукту.
• Захищені патентом продукти і брендовані генерики. Бренд з точки зору патентного захисту. Три рівні товарного знаку. Які атрибути і складові бренду затребувані на фарм ринку, а які – ні.
• Зонтичні бренди. Взаємодія, синергія і антагонізм. Плюси і мінуси INN – «парасольок». Приклади фармринку

Управління життєвим циклом бренду.
• З чого починається створення бренду? Точки диференціювання (фарм vs інші ринки). Ключові точки, що визначають фази циклу розвитку бренду, основні критерії.
• Оцінка та порівняння тривалості життя і розміру бренду на різних ринках. Критерії достатності та розумності інвестицій в бренд. Коли припиняти інвестиції?
• Сила бренду: визначення та оцінка. Цінність бренду з фінансової точки зору.

Комунікації і стратегії розвитку бренду.
• Позиціонування як фундамент будівництва бренду. Еволюція концепту позиціонування. Розуміння споживача. Conjoint analysis в фармацевтичному маркетингу.
• Як формується потреба і які фактори цьому сприяють? Розуміння бренду. Ранжування диференціюючих чинників, вибір формули позиціонування. Раціональне та емоційне в брендуванні.
• Як підсилити бренд: точки докладання зусиль і тактика “брендування” в залежності від типу бренду, цільової аудиторії, стадії життєвого циклу.
• Стратегії зміни бренду. Приклади фарм.
• Цілісність бренду. Ахіллесова п’ята або розрив цілісності. Відповідність всіх компонентів marketing mix позиціонуванню та іміджу бренду. Розрахунок ціни як частина marketing mix при будівництві бренду.
• Бренд в конкурентному середовищі. Профілактика копіювання позиціонування і елементів торгової марки. Примірка на конкурента.
• Зв’язок брендингу з будівництвом ринку і категорії.

Досвід і приклади вітчизняних виробників у створенні брендів

Зареєструвати заявку або задати питання