K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціалізоване навчання для менеджерів фармацевтичних компаній
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Мультиканальне просування ОТС-брендів

Запрошуємо Вас взяти участь у дистанційному курсі “Мультиканальне просування ОТС-брендів”

Этот материал также доступен на русском

Дата проведення:

з 6 – 20 червня 2024 року курс у дистанційному онлайн форматі (Pharm-Speaker)

Цільова аудиторія курсу:

Продакт-менеджери або бренд-менеджери, відповідальні за стратегію, маркетинговий бюджет і просування препаратів без рецепту

Головні особливості курсу:

  • Розробка творчої стратегії (досвід агентства і успішної фарм.компаніі)
  • Підходи у формуванні ефективного медіа-міксу, що включає традиційні та digital-канали просування ОТС препаратів
  • Можливість обговорити з експертами деталі просування препаратів без рецепту на прикладах реальних фармацевтичних ситуацій і прикладів

Програма курсу:

  • Що таке творча концепція? Як її створити? Як оцінити, чи спрацює творча концепція, якщо на її основі створити рекламу?
  • Ефективна співпраця фарм.компаніі і рекламного агентства.
  • Модель сегментування(поділу) цільових аудиторій в ОТС.
  • Карта завдань з метою змінити поведінку споживача.
  • Можливі джерела зростання бренду: існуючі і нові споживачі.
  • Головні факти про цільову аудиторію, можливості і перешкоди.
  • Розроблення інсайту. Створення комунікаційної стратегії.
  • Покрокова модель побудови медіа-міксу – реальні ситуації.
  • Головні підходи у формуванні ОТС медіа-міксу.
  • Основні медіа-канали для ОТС: традиційні канали (ТБ, преса, I тд.) і digital-просування.
  • Основні KPIs медіа ринку. Комунікаційний аудит.
  • Канали, контент і споживання. Медіа-план і його оптимізація.
  • Digital-канали просування.
  • Пошукові запити і підвищення ефективності офлайн медіа.
  • Медіа-спліт: традиційні і digital-канали.

Детальна інформація буде надіслана відповідно до Вашої заявки.