Финансовая оценка маркетинговых инвестиций
Фінансова оцінка маркетингових інвестицій.
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Фінансова оцінка маркетингових інвестицій

“Фінансова оцінка маркетингових інвестицій”

Дати проведення:
1) 11 – 25 жовтня 2018 року- дистанційний курс в онлайн-форматі (Pharm-Speaker)
2) 10 листопада 2018 року – одноденний семінар (очний, аудиторний формат)

Цільова аудиторія семінару:

всі, хто планує маркетинговий бюджет і відповідає за продаж препаратів
- маркетинг-менеджери, group product manager
- керівники підрозділів

Програма семінару “Фінансова оцінка маркетингових інвестицій”:

  • Інструменти оцінки каналів промоції, якісна і кількісна оцінка
  • Інвестиції в промоцію фармацевтичних препаратів (короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції)
  • Операційний аналіз. Економічні показники ефективності
  • Маркетингове планування (P & L, CAGR, Contribution Margin, OPEX, EI, MS та ін.)
  • Стратегії орієнтовані на прибуткове зростання продажів
  • P & L. Зміна дохідності препаратів
  • Оцінка рентабельності інвестицій, ROI для різних каналів промоції
  • Зовнішні чинники та ризики при різних інвестиціях
  • Період покриття витрат. Break Even Point.
  • Релевантні доходи, витрати і прийняття рішень
  • Фінансові KPIs, як критерій ефективності інвестицій
  • Розуміння фінансових звітів. Прибуток і готівка
  • Економічна прибуток продукту (BVA)
  • Фінансова оцінка показника Contribution / Sales (фінансовий внесок продукту відносно до продажу в портфелі)
  • Вартість грошей у часі. Аналіз дисконтованого потоку грошових коштів (DCF)

Після закінчення семінару учасник зможе:

  • Розуміти фінансові критерії ефективності маркетингу
  • Оцінювати маркетинговий бюджет, ефективність маркетингових витрат
  • Знати як розрахувати короткострокові і довгострокові маркетингові інвестиції

Формат навчання:

Аудиторні заняття протягом одного дня у відкритому форматі
2 експерти (в маркетингу і фінансах)
Реальні фарм. приклади та випадки

* Також можливе проведення даної програми в дистанційному онлайн форматі!
(Не потрібно приїздити на заняття до Києва).
Заявку на навчання в дистанційному форматі за даною програмою можна залишити на загальній сторінці “Заявка на участь”, вказавши в коментарях – “дистанційне навчання і кількість учасників від компанії”.

Зареєструйте заявку