прогнозирование продаж
Фінансова оцінка маркетингових інвестицій.
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Фінансова оцінка маркетингових інвестицій

Запрошуємо Вас взяти участь у …. “Фінансова оцінка маркетингових інвестицій”: 23 травня 2015!

Про програму:

  • Цей навчальний курс зі стратегічного маркетингу орієнтований на старших продакт менеджерів, відповідальних за групи / лінійки препаратів, маркетинг-менеджерів і керівників підрозділів фармацевтичних компаній
  • Мета курсу – формування стратегічного мислення шляхом отримання нових знань та моделювання різних стратегічних маркетингових рішень
  • Графік навчання включає очні заняття та дистанційне навчання.

У межах курсу:
• Інвестиції в промоцію фармацевтичних препаратів (короткострокові і довгострокові інвестиції). Аналіз практичних ситуацій.
• Інструменти оцінки привабливості сегмента ринку. Інструменти оцінки конкурентності бренду на ринку. Аналіз практичних ситуацій.
• Стратегії управління портфелем, лінійками препаратів. Можливі способи підвищення ефективності бренду на будь-якій стадії життєвого циклу
• Вибір молекули, визначення стратегії нового препарату в портфелі
• Інструменти аналізу та планування потенційної ролі продукту у портфелі. Особливості застосування на фармацевтичному ринку. Приклади з життя: недоінвестований лонч, друге дихання старих брендів тощо
• Оцінка ефективності маркетингових інвестицій