K(OL)&стратегічна взаємодія
Спеціалізоване навчання для менеджерів фармацевтичних компаній
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

ТОП – 9 переваг digital -маркетингу при просуванні медичних препаратів

Схема

Стрімкий розвиток технологій призвів до того , що взаємодія з потенційними клієнтами відбувається вже не по одному – двох напрямах , як це було раніше , а за допомогою більш широкого спектру комунікативних каналів .

Все більша залученість лікарів і пацієнтів в соціальні медіа змушує фармацевтичні компанії йти в ногу з часом і , крім іншого , розвивати даний напрямок , що дає відмінні результати. Так , за результатами спільного дослідження Capgemini Consulting і MIT Center for Digital Business виявилося , що застосування компаніями всіх цифрових каналів для взаємодії з клієнтами підвищує прибуток приблизно на 26 % порівняно з тими бізнесами , які використовують тільки традиційні методи впливу на аудиторію.

Ці дані лише підтверджують думку про те , наскільки важливо забезпечити своїй компанії присутність в інтернеті , адже без цього багато потенційні клієнти практично не матимуть шансів дізнатися про існування вашої організації.

Отже , давайте розберемося , що таке digital маркетинг , і спробуємо зрозуміти , чому він важливий для просування медичних препаратів.

 Поняття digital -маркетингу

Digital- маркетинг – це просування продукції або бренду компанії за допомогою одного або декількох цифрових медіа ресурсів . Його головне завдання – забезпечити максимальну присутність вашого бізнесу в мережі.

Переваги ефективного застосування digital -маркетингу :

1 . Взаємодія з більш широкою цільовою аудиторією.

2 . Можливість донесення маркетингового повідомлення до більшої кількості зацікавлених людей за менший період часу.

3 . Двостороння спілкування з клієнтами з можливістю виявлення їх потреб та отримання оперативного зворотного зв’язку .

4 . Велика залученість користувачів і більше потужний вплив на них.

5 . Підвищення авторитетності бренду і лояльності покупців до нього за рахунок безкоштовного надання корисного контенту.

6 . Поліпшення позицій компанії в мережі в порівнянні з конкурентами , які користуються тільки стандартними методами впливу на покупців .

7 . Прозорість і вимірність результату маркетингової кампанії в режимі реального часу і можливість вносити необхідні коректування .

8 . Скорочення витрат в порівнянні з традиційними кампаніями.

9 . Залучення нових покупців медичних препаратів і стимулювання продажів .

Невже digital -маркетинг – панацея ?

Безсумнівно , digital -маркетинг дає широкі можливості для взаємодії з потенційними клієнтами , і його популярність стрімко зростає , однак це зовсім не означає , що потрібно відмовитися від традиційних маркетингових каналів для просування товарів фармацевтичних компаній. Завдання маркетолога полягає в тому , щоб вміло використовувати переваги різних комунікативних каналів і ефективно поєднувати їх для досягнення конкретних цілей.

Comments are closed.