K(OL)&стратегічна взаємодія
Ефективне партнерство з аптечними мережами.
Тел: +380 44 390 - 33 - 96

Трейд-маркетинг. Ефективне партнерство з аптечними мережами.

Запрошуємо Вас взяти участь у дистанційному курсі
“Трейд-маркетинг. Ефективне партнерство з аптечними мережами”

Этот материал также доступен на русском

Дата проведення: 7-21 вересня 2024 року

Цільова аудиторія дистанційного курсу:

  • КАМИ, менеджери ведучі переговори з аптечними мережами
  • Керівники відділів продажу
  • ОТС продакт-менеджери

Ключові особливості дистанційного курсу:
• Погляд виробника і аптеки на ефективність співпраці
• Можливість вивчити варіанти маркетингових пропозицій для мереж різного рівня і стадії розвитку, навчитись диференціювати аптеки і їхні потреби
• Аналіз продажів аптеки і категорійний менеджмент. Що повинен знати менеджер компанії-виробника, готуючись до переговорів?
• Економіка ефективних маркетингових акцій в аптеках і мережах аптек
• Можливість отримати набір маркетингових інструментів, який можна впроваджувати для вирішення власних бізнес-задач

Програма дистанційного курсу:
• Ефективне партнерство виробника і мережі аптек
• Економіка маркетингових акцій в мережах аптек
• Трейд-маркетинг. Маркетингові ідеї і їхня реалізація
• KPI успішної співпраці очима фарм. виробника
• KPI успішної співпраці очима аптечного роздробу
• Сегментація аптечного ринку. Типи аптек. Структурні одиниці ринку, потреби, тенденції розвитку та відмінності.
• Фінансова політика і маркетинг аптеки, вплив зовнішніх і внутрішніх факторів.
• Категорійний менеджмент. АВС аналіз і XYZ аналіз в аптечній мережі
• Трейд-маркетинг. Еволюція поняття «маркетинг» в фарм-рітейлі.
Завдання служби маркетингу мережі аптек та взаємодія з компаніями-виробниками.
• Ефективні переговори в мережах аптек. Як, з ким і про що домовлятися? Розроблення ефективної пропозиції для мережі аптек

Після завершення дистанційного курсу учасник зможе:
• Розуміти економіку і потреби різних мереж аптек
• Визначати найбільш ефективну пропозицію для мережі аптек
• Оцінювати ефективність маркетингових акцій в аптеці

Формат навчання:
•Дистанційний курс протягом двох тижнів у відкритому форматі

* – швидка реєстрація передбачає укладення договору і передплату.

Зареєструвати заявку